Klasowe Forum 2E

Niegrzeczni Uczniowie z 2E


  • Index
  •  » Gry
  •  » Enemy Territory: Quake Wars

#1 27-03-2009 23:18:32

Wojtasek

http://images36.fotosik.pl/84/c085b835c6eaa780.jpg

3067489
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 15-03-2009
Posty: 49
Punktów :   
WWW

Enemy Territory: Quake Wars

Quake Wars to kolejna pierwszoosobowa strzelanina z cyklu Enemy Territory, opracowana przez studio Splash Damage w ścisłej współpracy z firmą id Software. Produkt przeznaczony jest do rozgrywki wieloosobowej, chociaż umożliwia również zmagania w trybie dla jednego gracza. Rolę przeciwników przejmują wówczas boty.

Akcja Enemy Territory: Quake Wars rozgrywa się w 2065 roku, czyli przed wydarzeniami opowiedzianymi w drugiej odsłonie cyklu Quake. Stroggowie, bezlitosna armia obcych ląduje na Ziemi w celu zniszczenia rasy ludzkiej. W obronie niebieskiej planety staje elitarny oddział komandosów o nazwie Global Defense Force (GDF). Użytkownicy programu mogą wcielić się w żołnierzy zarówno jednej, jak i drugiej strony konfliktu.

Produkt oferuje kilkanaście misji, podczas których gracze wykonują określone z góry zadania, polegające m.in. na obronie ważnych ze strategicznego punktu widzenia przyczółków, czy frontalnym ataku na bazę wroga. Nie oznacza to jednak, że będą to jedyne, dostępne scenariusze. Gra jest „otwarta” na amatorskie modyfikacje, które umożliwiają użytkownikom konstrukcję własnych misji.

W Enemy Territory: Quake Wars dostępny jest bogaty arsenał środków zagłady, odmienny dla każdej ze stron konfliktu. Siły GDF dysponują konwencjonalnymi środkami eksterminacji, jak karabiny maszynowe, pistolety, granatniki, wyrzutnie rakiet, natomiast ich cybernetyczni przeciwnicy pojawiają się na Ziemi z całą gamą futurystycznych broni. W grze istnieje możliwość prowadzenia pojazdów, począwszy od Hum-Vee na ogromnych mechach kończąc. Rozgrywka nastawiona jest na pracę w grupie. Każdy żołnierz ma określone zadania, których nie dopełnienie spowoduje porażkę całej drużyny. Spora różnorodność klas (po pięć dla każdej z frakcji) powoduje, że każdy wielbiciel strzelanin znajdzie odpowiednią profesję dla siebie.

Enemy Territory: Quake Wars korzysta z dobrodziejstw silnika zastosowanego w Doom 3, wyposażonego dodatkowo w nową technologię o nazwie MegaTexture (również zaprojektowaną przez id Software). Z racji tego, że akcja programu rozgrywa się głównie pod gołym niebem, autorzy pokusili się o całą gamę efektów pogodowych.

GALERIA:
http://images3.gry-online.pl/galeria/galeria_duze2/1735935390.jpg
http://images3.gry-online.pl/galeria/galeria_duze2/1735934750.jpg
http://images3.gry-online.pl/galeria/galeria_duze2/1735932875.jpg
http://images3.gry-online.pl/galeria/galeria_duze2/1735932234.jpg


http://img25.imageshack.us/img25/1967/userbarc49cdnb3.png


Nawet oni są zdziwieni..., to daje do myślenia... xD

Offline

 
  • Index
  •  » Gry
  •  » Enemy Territory: Quake Wars

Image Hosted by ImageShack.us

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.e-suba.pun.pl www.hfp.pun.pl www.bluangel.pun.pl www.utpbiotechnologia2010.pun.pl www.grafikaap.pun.pl